angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 23-09-2012

Het zou zo’n beetje droog zijn, een graad of 14/15 en windkracht 4 a 5. Het fietsvirus heeft zodanig toegeslagen dat ik vandaag een rondje heb gemaakt. Ook om te zien hoe ik me zou voelen na 2 dagen achter elkaar gefietst te hebben. Ik had een mooie knooppuntenroute van 105 km die me bracht langs: Son, Best, Oirschot, Lennisheuvel, Boxtel, St. Michielsgestel, Den Bosch, Rosmalen en als verste punt Kruisstraat. Daar heb ik mijn bammetjes naar binnen geschoven en ben verder gereden via Den Dungen, Maaskantje (ik heb geen New Kids gezien), Schijndel, St. Oedenrode, Nijnsel, son en Eindhoven. Ik kon merken dat ik iets minder fit was dan andere dagen want ik had best moeite met de wind. Bij elkaar toch zes en een half uur onderweg geweest en mijn knietjes vinden even rust best fijn. Toch valt het me niet tegen, met een half uurtje zitten ben ik al weer van alles gaan doen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!