angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 30-09-2012

Maria heeft net een nieuwe fiets en wil eerst zelf fietsen, daarom ben ik vanmorgen alleen op de fiets gestapt voor een ronde van ruim 113 km dwars door Eindhoven en Veldhoven. Voor Steensel kreeg ik de schrik van mijn leven. Een hoop geblaf bij een boerderij en een grote herdershond, hij rent het erf over, springt over het hek en komt al hard blaffend op me af. Ik heb nog nooit zo hard gefietst, dat wil ook wel met een hond met zo’n grote bek in mijn jas aan de rechterkant en daarna aan de linkerkant. Hij heeft denk ik een meter of 500 totaal in mijn jas gehangen. Ik ben voor de zekerheid maar een paar kilometer doorgefietst en daar even bij staan komen. Gelukkig kon ik een paar wielrenners nog waarschuwen, zij hebben een andere route genomen. Daarna ben ik mijn weg vervolgd door Steensel, Eersel, over de Bokheide, door Lage Mierde, langs het Goorven, door Vessem, langs Eindhoven Airport en weer een mooie route door Eindhoven naar huis. Het weer was fantastisch, zonnig en 17 graden, alleen stond er nogal wat wind. De route had ik zo gekozen dat ik het eerste stuk wind tegen had. In Lage Mierde ben ik gestopt voor een kopje thee en een sanitaire stop, daarna had ik mijn jas niet meer nodig (en kon er ook geen hond meer in gaan hangen).

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!