angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 12-05-2013

Volgens buienradar zou het een graad of 12 worden, windkracht 4 en af en toe een bui. Aangezien het ook Moederdag is ben ik vanmorgen om een uurtje of half acht op de fiets gestapt en de 111,5 km gefietst naar Apeldoorn. Waarschijnlijk heb ik veel geluk gehad, want ik ben onderweg niet nat geworden. Wel heb ik in Malden een korte (sanitaire) stop mij de McDonald’s gehouden en daardoor heb ik een net bui gemist. De klim vanuit het centrum van Arnhem naar de Veluwe viel alles mee, ik was zo boven en ergerde me zelfs aan een fietser die niet zo snel tegen de hug op kwam. Daar probeerde ik nog een foto van een inheemse diersoort de Schotse Hooglander te maken, maar die had er duidelijk geen zin in en draaide zijn kont naar me toe. Een typisch geval van te veel fotograferende toeristen denk ik.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!