angelanaarsantiago.reismee.nl

4daagse vrijdag

Door de tropische temperaturen was de start wat vervroegd. Om 05.55 was ik er door en kon de laatste en zwaarste dag beginnen. De temperatuur liep al snel op en in Overasselt was het volgens mij al tropisch. Het stuk o...ver de dijk en de Maas vond ik best zwaar. De dijk heeft de breedte van een fietspad en dat stroopt enorm op. Niet je eigen tempo kunnen lopen en heel dicht op elkaar. Gelukkig bracht een waterpunt op alle fronten verlichting, daarna was er iets meer wandelruimte. Linden was geweldig met in iedere tuin een bekend lied uitgebeeld (kom van dat dak af, walk like an Egyptian, iets met varkens). In Beers groot feest en een goede stop gehad (nog steeds geen blaren). Cuijk was overweldigend, wat een feest - van het begin tot het eind. De tijdelijke pontonbrug over was een belevenis en alle aanmoedigingen overweldigend. Vanaf Mook werd het een stuk rustiger en bleek dat alle muziek gestaakt werd uit respect voor het neergehaalde toestel. 35 graden, geen schaduw en wind was zwaar. Veel drinken en elke douche meepakken. Ik was goed voorbereid en had een shawl mee die regelmatig zeiknat mijn de weg naar mijn nek vond.

Voor drieën was ik over de finish. Na het felbegeerde kruisje opgehaald te hebben, heb ik pa en ma opgezocht en wat met ze gedronken. Ze hebben me helemaal bedolven onder de bloemen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!