angelanaarsantiago.reismee.nl

Bijna klaar voor vertrek

Mijn vakantie is begonnen en vandaag besteed ik aan de laatste voorbereidingen van mij fietstocht. Zoals het een echte vrouw betaamd besteed ik mijn dag aan schoonmaken (uiteraard mijn fiets), boodschappen (sapje en snelle Jelles voor onderweg), wassen (fietsbroek en sportkleding) en niet te vergeten mijn fietstassen pakken.

Een paar weken geleden heb ik bij de ANWB een windjackje aangeschaft en daar kwam 1 jaar gratis pechhulp op de fiets bij. Komt dat even goed uit. Aangezien de Ronde van Nederland geen pelgrimstocht is, had ik mijn fiets ook niet laten zegenen door meneer Pastoor. Nu heb ik toch iets van hulp bij me, al is het deze keer niet van boven.

Morgenochtend zet ik koers naar Bergen op Zoom waar een vriendelijke dame van “vrienden op de fiets” op me wacht.

Reacties

Reacties

Cleopetra

En je krijgt ook hulp en ondersteuning van je Fanclub. Dus alles gaat prima. Leuk om je weer te volgen Angela.
Succes! :-)

Nanette

Ik ga je volgen!! en kijk uit naar al je verhalen en avonturen.

Hanna Souwer

Lieve Angela.Heel veel succes en plezier .Fantastisch hoor.Waar fiets je naar toe deze keer?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!