angelanaarsantiago.reismee.nl

Dag 2: Bergen op Zoom - Vlissingen

De dag begon grijs en koud, maar nog wel droog. De wind nam snel in kracht toe en ik mocht optimaal genieten want ik had hem de hele dag op de neus. Doordat de zon niet tevoorschijn kwam, deed vandaag een stuk frisser aan dan gisteren. Ook vandaag mocht ik genieten van een flinke hagelbui op mijn hoofd. Ik laat me niet zo snel uit het veld slaan, maar toch ben ik een stukje met meneer de NS meegereden.

Zeeland is veel weidser dan Brabant, de afwisseling van bossen, natuurgebieden en landbouw is hier veel minder. In Middelburg heb ik een stop gehouden en eens lekker rondgewandeld. Een prachtige middeleeuwse stad, zou dat al in de naam verborgen zitten? Ik moet zeggen dat ik Zeeland tot nu toe erg nat vind, de mensen zijn wel erg vriendelijk. Zojuist ging hier een gejuich op … het is droog. Dat beloofd veel voor de rest van mijn fietstocht.

Vanavond val ik met mijn neus in de boter. Angelique is hier in de buurt op vakantie en haalt me op. We eten soep en spaghetti, heerlijk.

Reacties

Reacties

Cleopetra

Troost je, in Zuid Holland is het bar en boos en nat en knudde. Ik duim voor je, maar de verwachtingen zijn niet best. Good Luck!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!