angelanaarsantiago.reismee.nl

Hanzefietsroute

Het is zomer, de vakanties komen er aan en wat zal ik dan eens gaan doen? Als troste eigenaar van 2 fietskes is de keuze niet zo moeilijk. Mijn nieuwe Sensa mocht mee op pelgrimstocht naar Santiago, dan is het zeer waarschijnlijk dat er nog een fietstochtje gepland wordt voor mijn oude en trouwe Victoria. Europafietsers heeft een hele mooie kaart van Europa met daarin alle uitgegeven routes getekend. Zo af en toe haal ik deze kaart tevoorschijn en verheug me op een nieuw avontuur. Uiteraard iets met oude zuten mooie natuur. Deze keer blijf ik iets dichter bij huis.

Over een paar weken fiets ik een deel van de Hanzefietsroute. Van Zaltbommel naar Berlijn via de noordkant. 1800 km genieten van oude Hanzesteden en prachtige natuurgebieden, ik kan niet wachten. De tocht begint op bekend terrein – ik ben al vaker door Zaltbommel gefietst. De route volgt veelal de watertjes en ik zal mijn eerste dag dan ook in Lent (vlak bij de Waalbrug van Nijmegen) eindigen. Op de tweede dag fiets ik zo ongeveer bij mijn zus langs, dus zal ik daar een koffiestop houden.

Mijn Victoria is momenteel in de handen van de zeer capabele fietsenmaker en wordt nog eens lekker verwend. Vorige week heb ik nog kaarsjes opgestoken in Kevelaer, dus niets staat een voorspoedige tocht nog in de weg. Nog een paar weekjes wachten ….

Reacties

Reacties

Bert

Hoi Angela, je gaat weer stevig in de pedalen, ik ben benieuwd hoe je deze route zal gaan beleven, groetjes van Bert

Pa ma

Veel plezier en gezond weer terug

wilma

fijn Angela, dat ik je weer mag volgen. fijne fietstocht

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!