angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 04-11-2012

Buienradar voorspeld weinig goeds, dus vandaag fiets ik lekker binnen. De fiets in de fietstrainer plaatsen had iets meer voeten in aarde dan gedacht. De fiets past wel, maar de achterband kan niet draaien, toch maar de bijgeleverde hulpstukken gebruiken. Natuurlijk net de verkeerde en in poging 3 past de fiets en kan het wiel goed draaien. Gelukkig was het aansluiten van het computertje een stuk simpeler en rond kwart over negen kon ik op de fiets stappen. Eerst de DVD Amazones aangezet en fietsen maar. Dit fietst wel heel anders en voldoende zuurstof is een uitdaging. Na een minuut of 10 begint mijn hoofd te kloppen en bonken en mijn lichaam wil echt even rust. Dus, rustig aan en regelmatig even afstappen. Na Amazones ben ik verder gaan griezelen met Sint van Dick Maas. Niet geheel de bedoeling, maar het tempo schiet regelmatig flink omhoog. Ik denk dat het vanmiddag toch maar een komedie wordt.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!