angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 16-12-2012

Volgens buienradar zou het aardig droog zijn, windkracht 4 en met een graad of 8/9 ook nog eens erg zacht. Toch maar een mooie route van 130 km uitgezocht en vanmorgen op mijn fietsje gestapt. De route bracht me door Eindhoven, Veldhoven, langs Eersel, door Weebosch, langs Luyksgestel en daar naar het kanaal bij Lommel. Nu eens de andere kan op tot aan de energiecentrale bij Dessel. Daar ben ik afgeslagen om vervolgens weer bij een kanaal uit te komen en de Pannenkoekenboot in mijn vizier te krijgen, dat was lang geleden. Aangezien ik net mijn bammetjes naar binnen had geharkt was ik maar doorgefietst. De route liep verder door Retie, Postel, Reusel, Hapert, Duizel, langs het E3-strand door Veldhoven en tenslotte Eindhoven. Gelukkig had ik onlangs een regenponcho voor 2 euro op de kop getikt, buiten een aantal keren dat ik daadwerkelijk ben gaan schuilen hielp de poncho erg goed.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!