angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 05-01-2013

Vandaag had ik afgesproken om nogmaals langs Pieter Daniels te gaan voor wat extra uitleg over het transportklaarmaken van de fiets. Het stuur scheef zetten lukt nog wel, maar het is fijn gezien te hebben hoe de trappers er af moeten. Aangezien we rond een uurtje of tien hadden afgesproken, ben ik rechtstreeks gereden. De weg bracht me door Eindhoven, langs Eindhoven Airport, Wintelre, Vessem, Hoogeloon, Casteren en Bladel. Terug had ik een mooie knooppuntenroute uitgestippeld door Bladel, Dalem, Weebosch, ’t Loo (en geen Koningin gezien), Bergeijk, Borkel en Schaft waar ik mijn krentenbol heb verorberd. Daarna ben ik om Valkenswaard heen gereden, door Geldrop, Nuenen en Eindhoven. Buienrader beloofde een graad of 8, windkracht 2 of 3 en 6% kans op 0 mm neerslag. De heenweg was inderdaad aardig droog, maar terug bleef het miezeren. Na een paar uur fietsen is dat denk ik 94% kans op zeiknat. Al met al een tocht van ruim 95 km.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!