angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 16-02-2013

Monique had gevraagd of ik zin had om naar Rijswijk te komen. Aangezien buienradar een perfecte fietsdag voorspelde, ben ik met de fiets gekomen. Mijn Mio gaf een mooie route van 150,5 km en vanmorgen om een uurtje of half acht ben ik aangefietst. De tocht liep door: Eindhoven, Best, Oirschot, langs de Kampina, door Oisterwiijk, Udenhout, Drunen, Loon op zand en daarna waren de wegen nieuw voor me. De route vervolgde door Kaatsheuvel, Sprang Capelle, Waspik, Raamsdonk, Raamsdonksveer, Geertuidenberg, Made, Drimmelen, Hooge Zwaluwe en in Lage Zwaluwe heb ik nog wet lekkers gescoord bij de warme bakker. Daarna ben ik langs de A16 de Maas overgestoken en vervolgde de route door Dordecht, Zwijndrecht, Hendrik-Ido-Ambacht, Ridderkerk, Heerjansam, Barendrecht waarna Rotterdam volgde. Ik ben er nu heilig van overtuigd dat Rotterdam met afstand de grootste stad in Nederland is, waarschijnlijk neemt deze stad de helft van het land in. Er leek geen einde aan te komen, wanneer ik dacht dat de flats nu echt allemaal voorbij waren, begon er gewoon weer een nieuwe wijk. Daarna was het nog maar een klein eindje door Schipluiden, Delft en Rijswijk.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!