angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 23-02-2013

Eigenlijk is het geen fietsweer, het vriest een paar graden en er staat een scherpe wind. Volgend sommigen is de gevoelstemperatuur -10. Aangezien vandaag toch de beste kaarten had, heb ik een kleine tocht van zo’n 60 km gemaakt. Vanmorgen heb ik een knooppuntenroute gefietst door Eindhoven, Best, Boskant, Liempde en Casteren naar Boxtel. Daar heb ik op kerkhof Munsel het graf van tante Leida bezocht. Tante Leida was een witte zuster en heeft haar leven lang missiewerk gedaan in Rwanda. Ik vond het mooi om een steentje mee te nemen dat ik vlakbij haar graf vond. Dit steentje zal ik straks bij Cruz de Ferro achter laten. Het was mooi om te zien hoe de witte zusters daar in ere worden gehouden, volgens mij worden er ook regelmatig bloemen neergezet. Na dit bezoek heeft mijn Mio me een mooie route naar huis gewezen. Vlak bij huis begon het een beetje te sneeuwen, een prima timing.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!