angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 31-03-2013

Een koude, maar waarschijnlijk wel droge Pasen. Buienradar gaf voor vanmiddag een graadje of 5, windkracht 3 wat prima weer is om naar Apeldoorn te fietsen. De vorige keer viel het stuk vanaf het centrum van Arnhem tot de Woeste Hoeve (2 x 94 meter klimmen) wat tegen, ik was benieuwd hoe dat nu zou gaan. Vanmorgen ben ik tegen kwart voor acht ben ik op de fiets gestapt voor een mooie route van 111,5 km door Eindhoven, Son, Nuenen, Lieshout, Beek en Donk, Gemert, Handel, Huize Padua, Venhorst, Landhorst, Odiliapeel, Mill, Beers, Linden, Heumen om in Malden een korte stop bij de McDonald te houden. Ik vond dat ik wel een colaatje had verdiend (aangezien Patricia en Vincent op de camping zijn zit er geen colaatje in Elst in vandaag). In Nijmegen dacht mijn Mio me over de spoorbrug te leiden, maar ik had toch maar de oude Waalbrug genomen aangezien de nieuwe fietsbrug langs het spoor de vorige keer nog niet af was en het best een toer was om via de ijzeren trap naar beneden te komen. De weg volgde door Lent, Nijmegen, Elst, Arnhem waar na het centrum volgde een pittige klim richting de Veluwe met vervolgens nog een aantal leuke klimmetjes, zeker voor Nederlandse begrippen. Ik ben gereden door Groenendaal, de Woeste Hoeve, Beekbergen waar het eerst begon te sneeuwen en daarna flink te hagelen. De wereld werd ineens weer wit (het leek wel Kerst). Daarna was het nog maar een klein stukje naar het centrum van Apeldoorn.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!