angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 01-04-2013

Volgens buienrader een graad of 4,windkracht 4 (bijna in de rug) en zonnig. Het weer is een stuk beter dan gisteren. Mijn Mio gaf 117,5 km aan voor de terugweg, een iets andere route dus. Na een heerlijk ontbijt ben ik tegen een uurtje of acht op de fiets gestapt om de Veluwe te bedwingen. De tocht liep door Apeldoorn, Beekbergen, de Woeste Hoeve en Groenendaal naar Arnhem. De heuveltjes zijn van deze kant een stuk beter te doen, voor ik het wist reed ik al in hartje Arnhem. Daarna vervolgde de tocht door Elst en Lent waar ik zag dat de nieuwe fietsbrug langs het spoor wel klaar was (gisteren dus voor niets omgefietst) en deze heb ik dan maar over de Waal genomen. In Nijmegen was de weg toch iets anders en ik vervolgde mijn tocht door Alverna, Nederasselt, Grave, Velp, Reek, Schaijk, Uden, Vorstenbosch om in Veghel een korte stop te houden. Daarna was het nog maar een klein eindje door Sint Oedenrode, Nijnsel, Son en Breugel en Eindhoven.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!