angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 14-04-2013

Het is zomer, buienradar gaf windkracht 4, droog en vanmiddag 24 graden. Aangezien ik vorige week materiaalpech had, had ik een route vanaf huis gekozen voor vandaag. Daarnaast wist moeders te vertellen dat de Amstel Gold race dit weekend in Valkenburg is, een extra reden om daar als amateur maar weg te blijven. Vanmorgen ben ik zonder jas (wel met trui) op de fiets gestapt voor een knooppuntenroute van 137 km door Eindhoven, Kerkdorp Acht, langs Eindhoven Airport, Wintelre, Vessem, Casteren, Netersel, Lage Mierde, Hooge Mierde, een stukje langs de Belgische grens langs Reusel, langs het kanaal naar Arendonk, Retie, Luyksgestel en Weebosch. Daar was te temperatuur al zodanig opgelopen dat de trui uit ging en de zonnebril op. Een stukje verder in Bergeijk heb ik ook mijn lange broek maar in de tas gestopt en ben heerlijk in zomertenue verder gefietst. Vervolgens volde de route mij door Riethoven, Eersel, Steensel, Veldhoven en Eindhoven. Dankzij de goede voorbereiding ben ik niet verbrand, laat de zomer maar komen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!