angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 24-04-2013

Het zou vandaag 21 graden worden, vanmorgen windkracht 2 van opzij en vanmiddag windkracht 4 in de rug. Dat werd lekker een dagje op de fiets naar het werk, de overbekende 92 km. Vanmorgen werd het al een beetje licht en ben ik in mijn roze jasje op de fiets gestapt. Halverwege bedacht ik me dat mijn handschoentjes eigenlijk geen overbodige luxe zouden zijn, maar om daar voor terug te fietsen heb ik toch maar niet gedaan. Vanmiddag was mijn korte fietsbroek en een t-shirtje ruim voldoende. Heen heb ik in ruim 2 uur gefietst en terug zelfs 10 minuten korter. Morgen meer …

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!