angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 19-05-2013

De hele week is het slecht weer geweest en mijn luchtwegen zijn behoorlijk aan het protesteren. Gelukkig heb ik sinds vrijdag een paar kuurtjes en voelde ik me vandaag goed genoeg om een rondje te fietsen. Buienradar beloofde bijna 20 graden, een zonnetje en windkracht 3. Voor alle zekerheid had ik maar een “kleine” route van 113 km uitgezocht door: Eindhoven, Nuenen, Stiphout, Helmond, Mierlo, Ommel, Vlierden en Liessel waar ik mijn eerste krentenbol naar binnen heb geschoven. Mijn benen zijn redelijk, maar ik doe het rustig aan omdat ik toch wat lucht te kort kom. Een gemiddelde van 18 a 19 km per uur wind tegen is ook goed. Daarna ben ik mijn tocht vervolgd door: Helenaveen, Neerkant, Dennendijkse Bossen, Asten en Someren waar ik nog een krentenbol naar binnen heb geschoven. Wind mee ging erg goed en smaakte naar meer. Daarna was het niet zo ver meer door Heeze, Geldrop, Nuenen en Eindhoven. Bijna thuis kwam ik bij het eerste kapelletje vandaag dat open was, toch maar snel een aantal kaarsjes opgestoken (ook voor tante Joke).

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!