angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 26-05-2013

De laatste dag voor een grote tocht voor mijn vertrek naar Santiago. Buienradar beloofde een graad of 14, waarschijnlijk droog en windkracht 5 uit het Noord-Westen. Vandaar dat ik een oude route van 131,5 km nogmaals heb gefietst. De route liep door: Eindhoven Son, Best, Oirschot, Kattenberg (weer geen kat gezien), langs Groot Kolkven, door Oisterwijk, langs Leemkuilen, tussen Udenhout en Biezenmortel door, dwars over de Loonse en Drunense Duinen en door Drunen. Daarna vervolgde de weg langs Nieuwkuijk, door Vlijmen, langs het Engelenmeer, door Engelen, Oud Empel, langs de Waal, door Empel, Rosmalen, Den Bosch naar St. Michielsgestel. Nu had ik wel vooraf gebeld en tante Greet was thuis. De eieren werden al snel gebakken en ik kon mezelf weer tegoed doen aan een uitgebreide lunch. Na het bijkletsen ben ik mijn weg vervolgd door Wielsche Hoeven, Gemonde, Casteren, Liempde, Son en Eindhoven.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!