angelanaarsantiago.reismee.nl

Dag 3 - Puente la Reina - Logrono

Vandaag 68 km van Puente la Reina naar Logrono gefietst, er zaten toch nog een aantal aardige klimmetjes in, totaal ruim 1.000 meter. Het weer was een heel stuk beter, vanmorgen nog wat bewolkt, maar al snel zonnebrillenweer. Het eerste klimmetje had ik het nog wat benauwd, maar het ging steeds beter. Vanmorgen ben ik ook langs de toeristische van de Camino gekomen, de plaats waar je water en wijn kunt tappen. Een vriendelijke Duitser stond zijn thermos te vullen en beweerde dat het maar matige wijn was. Aangezien het nog geen 11 uur was, heb ik het maar bij water gehouden. Daarna ben ik doorgefietst naar Los Acros waar ik eerst de kerk heb bezichtigd en elektrische kaarsjes heb aangestoken. Op het gezellige pleintje heb ik mijn lunch verorberd om daarna weer verder te fietsen. Onderweg kwam ik voor de 3e keer een fietser uit Portugal tegen, Felix. We zijn de rest van de dag maar samen opgefietst. Nog wat gedronken in Viana en een zeer vervallen kerk bezocht (onder andere miste het een dak). Toen was het nog maar een klein eindje naar Logrono waar we straks nog lekker wat gaan eten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!