angelanaarsantiago.reismee.nl

4daagse dinsdag

Wat een heerlijke dag. Niet echt geslapen, maar ruim op tijd wakker om om 04.00 uur in het busje richting de start te zitten. Aldaar uit volle borst uitgezwaaid door een heel koor dronken studenten met onfeilbare wetenswaardigheden (blaren ...zitten tussen je oren - nog maar 159 km, je bent er bijna). Na de oversteek van de Waal was het publiek vervangen door families en kleine kinderen. Overal muziek, aanmoedigingen en lekkers (komkommer, snoep, koekjes, drinken, broodjes - het kon niet op). In Bemmel liep ik toch weer TV Gelderland tegen het lijf, ik durf vanavond bijna niet te kijken. De wandeltocht liep erg voorspoedig en in de voorhoede kwam ik Valburg binnen, waar mijn familie me al opwachtte. Na een heerlijke lunch bij tante Rinie Ras, ben ik bij een aantal militairen aangehaakt en was Nijmegen al vlug weer in zicht. Om 13.20 kon ik mezelf al afmelden op de Wedren en heb ik mijn startkaart voor morgen ontvangen.

Straks lekker eten en genieten van ons welverdiende wijntje. Morgen kan ik uitslapen (heb het busje van 06.00 uur gereserveerd).

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!