angelanaarsantiago.reismee.nl

Met de routeboekjes op de bank

Gisteren heeft het flink gesneeuwd en het Zuiden van het land is dan ook gehuld in een dik pak sneeuw. Zoveel zelfs dat een aantal bussen kwam vast te staan en het hele openbaar vervoer was ontregeld. Aangezien het vannacht en vandaag niet boven het vriespunt komt en er een flinke ijslaag buiten ligt, is fietsen geen optie.

Vandaar dat ik me heerlijk op de bank heb geinstalleerd met mijn routeboekjes. Behalve de voorpret kan ik ook alvast eens oplijsten wat ik onderweg allemaal wil bekijken. Welke plaatsjes zijn de moete waard, welke kerken en musea wil ik zien, kloppen mijn dagroutes wel. Ik hoop wel dat ik volgende week weer gewoon kan fietsen.

Reacties

Reacties

tineke

Leuk dat ik een berichtje van je gekregen hebt Dank je wel groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!