angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 4daagse

De vertrekdatum komt heel snel dichtbij en met de extra (feest)dagen kon ik 4 dagen achtereen een stukje fietsen.

Uiteraard ben ik zaterdag eerst naar Kevelaer gefietst om bij de Genadekapel een voorspoedige reis te vragen. Zondag werd het weer ’s-middags een stuk minder en heb ik een “surprise-me” route van mijn Mio gefietst waarbij ik de heenweg van zaterdag nog eens half over heb gedaan (tot in Bakel was het exact dezelfde route). Maandag ben ik bij mijn ouders in Apeldoorn geweest en vandaag eerst per spoor naar Antwerpen om daarna weer naar huis te fietsen.

In 4 dagen ruim 400 km op de teller gezet en ik voel me goed. Al de dagen maar 1 buitje gehad (wel 35 km lang, maar met wind mee is dat niet zo erg). Ook de nieuw aangeschafte lange broeken voor over mijn fietsbroek zitten lekker en zijn goedgekeurd.

Reacties

Reacties

Monique

Sowee, je bent al weer ontzettend indrukwekkend bezig!!! Het begint bijna 'gewoon' te worden. Maar dat is het natuurlijk niet. Wat is dit weer een stoer plan en je DOET het gewoon nog ook. Ik ben heel benieuwd hoe het straks gaat; en ik beloof je het telefoonnummer van een beschermengel boven op de sint Jan mee te geven op reis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!