angelanaarsantiago.reismee.nl

Dag 4: Rockanje - Bloemendaal

Vanmorgen heerlijk rustig wakker geworden in mijn privé zomerhuisje en op de afgesproken tijd verscheen er een geweldige picknickmand met mijn ontbijt. Ik heb droog kunnen vertrekken, maar wel nog steeds veel last van de wind. Het begon met windkracht 5 en dat nam toe tot windkracht 7 op de Maasvlakte, uiteraard wind op de neus. Het was een drie kwartier wachten op de waterbus naar Hoek van Holland waardoor ik toch wel wat verkleumde.

Wat een fijne waterbus. Eerst de fiets goed vastsjorren met een aantal touwen en dan naar binnen waar de verwarming vol aanstond. Ik ben helemaal bijgekomen. De dame van Connexxion vond ook dat ik een “echte” was. Ze zei dat er nu alleen “echte” met de waterbus meegingen. De dagtochtjesfietsers waren er vandaag niet.

Een zeer afwisselende tocht met duinen, kassen, bollenvelden en Koningsdagvierders. Vanwege de wind heb ik weer een stukje getreind en heb Den Haag en Haarlem mogen bewonderen. Ook vandaag onderweg weer heel veel leuke mensen ontmoet.

Ook een nieuwtje is dat ik vandaag geen enkele hagelbui op mijn hoofd heb gehad, wel de nodige regen en uiteraard zonneschijn. Ondanks het weer verkleurt mijn toet toch aardig.

Nu zit ik in een erg leuke bistro voor mijn avondmaaltje, zodat ik morgen weer verder kan fietsen.

Reacties

Reacties

Adri Verwoert

Weer bedankt voor je verslag. Volgens mij heeft de dame van de waterbus het grootste gelijk van de wereld.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!