angelanaarsantiago.reismee.nl

Dag 13: Roermond – Eindhoven

Vandaag was het de laatste fietsdag, en meteen de dag met het beste weer. Heerlijk zonder jas kunnen vertrekken en meteen al op de route zitten. Eerst nog een stukje naar het zuiden richting Wessem, nog even van de Maas genieten. Daarna via Thorn het Maasgebied verlaten en door het boerenland koers gezet richting Brabant.

Bij Nederweert nog even een lus gemaakt richting de Groote Peel, ik ben er nou toch. Daar schijnen ze last te hebben van overstekende kabouters? Je maakt wat mee onderweg. Zo links en rechts afslaan brachten me bij de rand van de Strabrechtsche Heide. Ondertussen rammelde mijn maag wat, en ik weet dat er voorlopig geen aanlegplek komt. Dat deed me besluiten om van de route af te wijken en koers te zetten richting Heeze. En inderdaad, daar kon ik heerlijk lunchen. Inmiddels ben ik op zeer bekend terrein en de weg naar huis was dan ook snel gevonden.

Thuisgekomen zaten 4 salontijgertjes me al op te wachten. Voorlopig wordt het veel spelen en knuffelen.

Reacties

Reacties

helmi

welkom thuis!!!

Patrick

Welkom Thuis. ????

Patrick

Was een smiley en geen vraagtekens,.

Betsie

Nu kan je inderdaad lekker met jou tijgertjes bezig zijn zullen ze zeer op prijs stellen. Geniet nog van je vrije dagen want het is mooi weer!
Lieve groetjes Betsie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!